ZESPOŁY RADY PEDAGOGICZNEJ W ROKU SZKOLNYM 2021/2022
1. ZESPOŁY DANEGO ETAPU NAUCZANIA
2. PRZEDMIOTOWE ZESPOŁY SAMOKSZTAŁCENIOWE
3. ZESPOŁY PROBLEMOWO-ZADANIOWE
ZESPOŁY DANEGO ETAPU NAUCZANIA
Nauczyciele prowadzący zajęcia w danym oddziale i na danym etapie nauczania tworzą zespół, którego zadaniem jest w szczególności:
- ustalenie zestawu programów nauczania i podręczników dla tego oddziału i etapu nauczania oraz jego modyfikacja
- analiza bieżących postępów i osiągnięć uczniów - podejmowanie środków zaradczych i działań naprawczych
- analiza efektów kształcenia
- rozpoznawanie specyficznych potrzeb uczniów
Nauczyciele prowadzący zajęcia w danym zespole wchodzą zarazem w skład zespołów samokształceniowych i problemowo-zadaniowych.
PRZEDMIOTOWE ZESPOŁY SAMOKSZTAŁCENIOWE
Nauczyciele danego przedmiotu i nauczyciele przedmiotów pokrewnych tworzą zespół, którego zadaniem jest w szczególności: dzielenie się widzą, badanie i analiza efektów kształcenia, diagnozowanie potrzeb uczniów.
1. Zespół humanistyczny - w jego skład wchodzą nauczyciele języka polskiego, religii, nauczyciel historii, muzyki, plastyki i bibliotekarz. Lider zespołu: Katarzyna Trawińska.
2. Zespół nauk ścisłych - w jego skład wchodzą nauczyciele matematyki, informatyki, techniki, fizyki. Lider zespołu: W. Stankowska.
3. Zespół nauk przyrodniczych – w jego skład wchodzą nauczyciele biologii, przyrody, wf-u, geografii, chemii. Lider: Monika Kociołek.
4. Zespół języków obcych - nauczyciele języka angielskiego i niemieckiego. Lider zespołu: D. Hilska.
5. Zespół edukacji wczesnoszkolnej - nauczyciele klas I-III. Lider: E. Bernas.
ZESPOŁY PROBLEMOWO–ZADANIOWE
Wybrana grupa nauczycieli do realizacji określonego zadania - według corocznego przydziału czynności dodatkowych.
1. Zespół do spraw nowelizacji Statutu (odpowiedzialni - wg przydziału czynności dodatkowych) – lider K. Śmiechowska:
- wymiana informacji między zespołami nauczycielskimi na temat zmieniających się przepisów oświatowych nowelizacja i ewaluacja Statutu.
2. Zespół do spraw opracowania, modyfikowania i wdrażania Programu Wychowawczego-Profilaktycznego (odpowiedzialni - wg przydziału czynności dodatkowych) – lider Monika Kociołek:
- wdrażanie działań wychowawczych i profilaktycznych, związanych z bezpieczeństwem uczniów
- przeciwdziałanie przemocy i agresji, eliminowanie realnych zagrożeń i wzmacnianie właściwych zachowań uczniów
- wdrażanie działań związanych z kształtowaniem postaw i respektowaniem norm społecznych
- opracowywanie projektów i koordynowanie działaniami na rzecz zdrowia
- realizacja akcji, przedsięwzięć i projektów charytatywnych - szkolny wolontariat.
3. Zespół do spraw opiekuńczych i pomocy socjalnej dla uczniów (odpowiedzialni - wg przydziału czynności dodatkowych) – lider K. Balińska:
- pomoc socjalna,
- współpraca z instytucjami działającymi na rzecz dzieci,
- realizacja akcji, przedsięwzięć i projektów charytatywnych- szkolny wolontariat.
4. Zespół do spraw rozpoznawania specyficznych potrzeb uczniów, organizacja ppp (odpowiedzialni - wg przydziału czynności dodatkowych) – lider A. Sołtys-Dobrowolska:
- zespoły nauczycielskie danej klasy
- zespoły wspierające ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.
opracowała: Anna Dajcz
zatwierdziła do realizacji: Teresa Marczak