
II edycja ogólnopolskiego konkursu „Historia polskiego i światowego olimpizmu".
W poniedziałek 28 marca 2022 r. w Miejskim Ośrodku Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy ruszyła II edycji ogólnopolskiego konkursu „Historia polskiego i światowego olimpizmu – od Tokio do Tokio”.
Do etapu ogólnopolskiego zakwalifikowało się 17 szkół z terenu całej Polski. Rywalizacja o miano najlepszych znawców polskiego i światowego olimpizmu toczyć się będzie w kategorii szkół podstawowych i ponadpodstawowych, w miesiącach marzec - czerwiec 2022 r. na platformie MS Teams.
28 marca 2022 r. rozegrany został pierwszy pojedynek w grupie B, gdzie nasza szkoła zmierzyła się ze SP nr 29 w Gdańsku. Pojedynek ten wygraliśmy 2:1. Reprezentowała nas Wiktoria Kaniewska, Ewelina Owczarek oraz Franciszek Nalepa. Kolejny pojedynek odbędzie się 09.05., a rywalem będzie Szkoła Podstawowa z Warszawy. Gratulujemy!
Honorowy patronat nad konkursem objął Polski Komitet Olimpijski. Celem konkursu jest propagowanie sportowego modelu życia poprzez popularyzację idei i wartości olimpijskich wśród młodzieży szkolnej, wyłonienie najlepszych znawców sportu w obszarze tematycznym ruchu olimpijskiego oraz propagowanie tematyki olimpijskiej wśród nauczycieli wychowania fizycznego, jako sposobu realizacji części zajęć zdalnego wychowania fizycznego.
Do etapu ogólnopolskiego zakwalifikowało się 17 szkół z terenu całej Polski. Rywalizacja o miano najlepszych znawców polskiego i światowego olimpizmu toczyć się będzie w kategorii szkół podstawowych i ponadpodstawowych, w miesiącach marzec - czerwiec 2022 r. na platformie MS Teams.
28 marca 2022 r. rozegrany został pierwszy pojedynek w grupie B, gdzie nasza szkoła zmierzyła się ze SP nr 29 w Gdańsku. Pojedynek ten wygraliśmy 2:1. Reprezentowała nas Wiktoria Kaniewska, Ewelina Owczarek oraz Franciszek Nalepa. Kolejny pojedynek odbędzie się 09.05., a rywalem będzie Szkoła Podstawowa z Warszawy. Gratulujemy!
Honorowy patronat nad konkursem objął Polski Komitet Olimpijski. Celem konkursu jest propagowanie sportowego modelu życia poprzez popularyzację idei i wartości olimpijskich wśród młodzieży szkolnej, wyłonienie najlepszych znawców sportu w obszarze tematycznym ruchu olimpijskiego oraz propagowanie tematyki olimpijskiej wśród nauczycieli wychowania fizycznego, jako sposobu realizacji części zajęć zdalnego wychowania fizycznego.