Tuż przed majówką nasza szkoła miała przemiłą okazję gościć naszych – być może – przyszłych uczniów.
Odwiedziły nas „zerówczaki” z Przedszkola Samorządowego nr 12 oraz Przedszkola Samorządowego nr 8 w Piotrkowie Tryb. Gospodarzami spotkania byli nasi trzecioklasiści wraz z wychowawczyniami – p. Anną Pisarek i p. Anną Kafar.
Najpierw na sali gimnastycznej nasze dzieci prezentowały swoje talenty, był wspólny taniec i śpiew. Potem nasi mali goście przeszli do sal lekcyjnych klas trzecich, gdzie odbyły się wspólne zajęcia.
Klasa 3A miała zaszczyt gościć w swojej klasie grupę „0” z Przedszkola Samorządowego nr 12. Każdy gość miał swojego klasowego opiekuna. Dzieci miały możliwość poznać tajniki kodowania poprzez zabawę tzw. „Kodowanie na dywanie”, która uczy logicznego myślenia, kreatywnego podejścia do problemów i poszukiwania rozwiązań – była to praca na dużej macie edukacyjnej z wykorzystaniem kolorowych nakładek oraz kodu, który dzieciaki musiały rozkodować. Przygotowane zostały również karty pracy z zaszyfrowanym obrazkiem do samodzielnego wykonania. Miały możliwość pobawić się na tablicy interaktywnej i sprawdzić jak ona działa poprzez przesuwanie liter, cyfr, słów oraz obrazów.
Klasa 3B postawiła na wspólne prace plastyczne, których tematem tematem przewodnim była wiosna. Były zagadki, gra w memorki, rebusy z wykorzystaniem tablicy interaktywnej, a także nauka piosenki z układem ruchowym pt. Maszeruje wiosna.
Wszystkie dzieci bardzo chętnie uczestniczyły w zajęciach i każdy wyszedł z ogromnym uśmiechem na twarzy.
Bardzo dziękujemy za wizytę!
Najpierw na sali gimnastycznej nasze dzieci prezentowały swoje talenty, był wspólny taniec i śpiew. Potem nasi mali goście przeszli do sal lekcyjnych klas trzecich, gdzie odbyły się wspólne zajęcia.
Klasa 3A miała zaszczyt gościć w swojej klasie grupę „0” z Przedszkola Samorządowego nr 12. Każdy gość miał swojego klasowego opiekuna. Dzieci miały możliwość poznać tajniki kodowania poprzez zabawę tzw. „Kodowanie na dywanie”, która uczy logicznego myślenia, kreatywnego podejścia do problemów i poszukiwania rozwiązań – była to praca na dużej macie edukacyjnej z wykorzystaniem kolorowych nakładek oraz kodu, który dzieciaki musiały rozkodować. Przygotowane zostały również karty pracy z zaszyfrowanym obrazkiem do samodzielnego wykonania. Miały możliwość pobawić się na tablicy interaktywnej i sprawdzić jak ona działa poprzez przesuwanie liter, cyfr, słów oraz obrazów.
Klasa 3B postawiła na wspólne prace plastyczne, których tematem tematem przewodnim była wiosna. Były zagadki, gra w memorki, rebusy z wykorzystaniem tablicy interaktywnej, a także nauka piosenki z układem ruchowym pt. Maszeruje wiosna.
Wszystkie dzieci bardzo chętnie uczestniczyły w zajęciach i każdy wyszedł z ogromnym uśmiechem na twarzy.
Bardzo dziękujemy za wizytę!