Klasa 1A i doświadczenia.
Pierwsze podejście z eksperymentowaniem, które przyniosło wiele radości, za nami. Pierwszaki z ogromną ciekawością i cierpliwością obserwowały co się wydarzy i jaki będzie finał „wędrujących kolorów”, ponieważ eksperyment trwał kilka długich godzin. Pierwsze reakcje czyli barwienie i zwilżanie się papierowych ręczników zauważyliśmy dosyć szybko.
Jednak efekt końcowy można było zobaczyć dopiero w kolejnym dniu. Uczniowie zauważyli, że barwy podstawowe po połączeniu się zmieniły się w barwy pochodne. Kolejnym doświadczeniem, nawiązującym do tematu o tęczy, był eksperyment z cukierkami Skittels. Wykorzystując kolorowe cukierki i ciepłą wodę stworzyliśmy własną tęczę. Eksperyment dały dzieciom dużo radości i zabawy. Dostarczyły niezliczonej ilości nowych przeżyć związanych z odkrywaniem właściwości rzeczy i zjawisk .
Pamiętajmy - lekcja nie zawsze musi być nudna!
Jednak efekt końcowy można było zobaczyć dopiero w kolejnym dniu. Uczniowie zauważyli, że barwy podstawowe po połączeniu się zmieniły się w barwy pochodne. Kolejnym doświadczeniem, nawiązującym do tematu o tęczy, był eksperyment z cukierkami Skittels. Wykorzystując kolorowe cukierki i ciepłą wodę stworzyliśmy własną tęczę. Eksperyment dały dzieciom dużo radości i zabawy. Dostarczyły niezliczonej ilości nowych przeżyć związanych z odkrywaniem właściwości rzeczy i zjawisk .
Pamiętajmy - lekcja nie zawsze musi być nudna!