Klasa IIIA wzięła udział w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Mutyzm wybiórczy - o lęku bez lęku.
Celem projektu było szerzenie wiedzy o mutyzmie wybiórczym potocznie nazywanym lękiem przed mówieniem. Zrealizowanie projektu ułatwiło dzieciom zrozumienie problemów i trudności osoby milczącej, wpłynęło także na rozwój empatii, wrażliwości i umiejętności dostrzeżenia potrzeb drugiego człowieka .
Materiał zawierał treści teoretyczne i ćwiczeniowe, które uczniowie musieli zrealizować. W pierwszej kolejności zaznajomili się z prezentacją i wykonali zadań, które były w niej zawarte. Następnie wykonali portretów strachów, najpierw tylko przy użyciu czarnego koloru, a później, po wysłuchaniu wiersza M. Strzałkowskiej „Przytul stracha”, pokolorowali strachy kolorowymi kredkami. Na koniec wykonali transparent z własnego pomysłu hasłem dotyczącym mutyzmu wybiórczego.
Po zajęciach klasa otrzymała certyfikat potwierdzający realizację wymagań projektowych.
Cieszymy się ogromnie i gratulujemy zaangażowania i kreatywności naszych uczniów!
Materiał zawierał treści teoretyczne i ćwiczeniowe, które uczniowie musieli zrealizować. W pierwszej kolejności zaznajomili się z prezentacją i wykonali zadań, które były w niej zawarte. Następnie wykonali portretów strachów, najpierw tylko przy użyciu czarnego koloru, a później, po wysłuchaniu wiersza M. Strzałkowskiej „Przytul stracha”, pokolorowali strachy kolorowymi kredkami. Na koniec wykonali transparent z własnego pomysłu hasłem dotyczącym mutyzmu wybiórczego.
Po zajęciach klasa otrzymała certyfikat potwierdzający realizację wymagań projektowych.
Cieszymy się ogromnie i gratulujemy zaangażowania i kreatywności naszych uczniów!